28 Aralık 2009 Pazartesi

Yılbaşı ağaçlı bir ev daha...

çok keyifli, çok hareketli bir haftasonu çekirdik.
içinde bir kızlar gecesi, minik adamla beraber gidilmiş bir kuaför macerası,
bir oyun grubu buluşması, üç yılbaşı hediyesi, iki farklı grupla tabu oyunu,
üç yeni film -sadece ikisi bahsetmeye değer-, gönderilen bir yılbaşı hediyesi,
minik adamla oynadığımız birkaç yeni ve keyifli aktivite var.

bahsedemedim yoğunluktan bir türlü, bi yerlerden başlamak lazım dimi?

.

cuma akşamı süper eğlenceli, bol muhabbetli bir kızlar gecesi düzenledik.

geceye katılmak için kapıdan çıkarken bir kenara saklanmış büyükçe bir kutu fark ettim,

bu yazımı okuduktan sonra sevgilim sürpriz yapmaya karar vermiş meğer!

hopladım, zıpladım çok sevindim, kurcalamadan çıktım kapıdan, geceye geç kalmıcam ya.

-kıslar, çok iyi geldi, öptüm, sardım tek tek;)-
döndüğümde ışıl ışıldı bütün oda, baba-oğul herşeyi halletmişlerdi bile.

.

sevgilim, elinize sağlık, çoook güzel olmuş:)

5 yorum:

JuVeNiL dedi ki...

deniz benden daha çok kuaföre gidiyo:):):):) ağaçta çok güzel olmuş:D

füsfüs dedi ki...

harika bir haftasonu olmuş, okuması bile eğlenceliydi, ve ollleeyyy artık sizin de bir ağacınız var:))
diğer ayrıntıları da merak ettiğimi biliyorsundur artık:) aktivite, hediyeler ve filmler gibi:)
öptüm sizi

alisnur dedi ki...

Günaydın,
dün aksam iş çıkışı bir paket karşıladı beni. Paketi açtığımda çok çok güzel bir paket buldum. Hemen makinamı almaya kostum. bu güzelliği resimlemeliydim hemen. Açtım, puzzle parçalarını birleştirir gibi çok zevkliydi. uzun zamandır istediğim sonra alırım dediğim bir güzellikti elimde tuttuğum. Kolyen ise boynumda bugün. Nasıl teşekkür etsem sizlere. gercekten cok mutlu oldum. emeğine sağlık , kesene bereket canım. Beni çok mutlu ettin. Oğluşuna sevgiler

nilo dedi ki...

Juvekız, bu sefer benim için gittik:D Ağaç süper dimi, bende bayıldım:D

Füsfüs'cüm, çok eğlenceliydi canım ya:) Anlatıcam anlatıcam ama iş yoğun bir vakit bulim hemen:D Öptük bizdee

Alışnur'cum, sanada günaydın canım, beğenmene çok çok sevindim, güle güle güzel günlerde kullan inşallah. Öptüm..

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Melek